NoNameSweet
Пользователь
- Регистрация
- 9 Июл 2020
- Сообщения
- 19
- Симпатии
- 0
- OS
- Linux
- Amx Mod X
- AMXX 1.9.0
- Билд
- 3.7.0.696-dev
- ReGamedll
- v5.18.0.473-dev
- Metamod
- v1.3.0.128, API
- Meta модули
-
Код:[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386.so v1.9.0.5271 ini Start ANY
[ 2] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so v0.1.0.92c ini Start Never
[ 3] Revoice RUN - revoice_mm_i386.so v0.1.0.32 ini Start Never
[ 4] ReSemiclip RUN - resemiclip_mm_i386.so v2.3.9 ini Chlvl ANY
[ 5] WHBlocker RUN - whblocker_mm_i386.so v1.5.697 ini Chlvl ANY
[ 6] AimEspFix RUN - SoftBlocker_mm_i386.so v1.1 ini ANY Never
[ 7] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm_i386.so v0.1.6 ini Start Never
[ 8] ReAimDetector RUN - reaimdetector_amxx_i386.so v0.2.2 pl1 ANY Never
[ 9] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
[10] CStrike RUN - cstrike_amxx_i386.so v1.8.3-dev+5154 pl1 ANY ANY
[11] Engine RUN - engine_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
[12] ReAPI RUN - reapi_amxx_i386.so v5.14.0.195-dev pl1 ANY Never
[13] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
[14] CSX RUN - csx_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
[15] MySQL RUN - mysql_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
[16] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx_i386.so v1.9.0.5271 pl1 ANY ANY
- Плагины
-
Код:advanced_bans.amxx ; Система бана
reaimdetector.amxx ; Детект аима
plmenu.amxx
amx_autodemorec.amxx ; Запись демо
Ping_Control.amxx ; Котроль пинга
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; Плагин для префикса гранат
amxmodmenu.amxx ; Меню амхмод
lite_translit.amxx ; Русский чат
amx_admingag.amxx ; Заткнуть игрока
;auto_steam_vip.amxx ; Авто выдача вип стиму
instant_autoteambalance.amxx ; Автобаланс
parachute.amxx ; Парашют
gamename_changer.amxx ; Смена названия игры
voteban_by_slimshady.amxx ; Голосование за бан
killa_hp.amxx ; Показывает кто тебя убил
lite_kill_assists.amxx ; Ассист за фраг
resetscore.amxx ; Сброс счёта
Smoke_FIX.amxx ; Фикс смока
aes_statsx_cstrike.amxx ; Статистика + звание
aes_exp_editor.amxx
aes_informer.amxx
aes_exp_cstrike.amxx
aes_main.amxx
admin.amxx ; База администраторов
admincmd.amxx ; Консольные команды для админа
adminslots.amxx ; Резервный слот для админа
cmdmenu.amxx ; Командное меню
mapsmenu.amxx ; Меню карт (голосование, смена карты)
adminchat.amxx ; Консольные чат команды
antiflood.amxx ; Защита от флуда
scrollmsg.amxx ; Показывает HUD сообщение
imessage.amxx ; Показывает в чат сообщение
adminvote.amxx ; Команды для голосования
pausecfg.amxx ; Вкл/Откл плагинов
statscfg.amxx ; Позволяет управлять статистикой
statsx.amxx ; Статистика по смерти или по окончанию раунда
;custom_ak47.amxx ; Золотой калаш
;custom_deagle.amxx ; Золотой дигл
;custom_m4a1.amxx ; Золотая м4а1
;vip_custom.amxx ; Вип меню
mutemenu.amxx ; Меню мута (для игроков)
ad_manager.amxx ; Реклама в чат
restmenu.amxx ; Запрет оружия
hlds_awp_off.amxx ; Лимит авп
lite_mapchooser.amxx ; Смена карты
afk_control.amxx ; Кик афк
- Amxx Модули
-
Код:ReAimDetector 0.2.2 ReHLDS Team running
FakeMeta 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
CStrike 1.8.3-dev+ AMX Mod X Dev Team running
Engine 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
ReAPI 5.14.0.195 Asmodai & s1lent running
Fun 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
CSX 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
MySQL 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
Ham Sandwich 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
RegEx 1.9.0.5271 AMX Mod X Dev Team running
Всего 10 модулей
- Ошибка
-
Код:Лагает по убогому сервер, причина не ясна...
Ошибок плагинов и ошибок логов нет.
Сам server.cfg
Машинка:
Сам game.cfg
Сама суть обращения:
sys_ticrate "1000"
// mp_
mp_autokick "0" // Автоматическое запрещение тим-киллеров и кик не играющих клиентов
mp_autocrosshair "0" // Автоприцеливание
mp_consistency "1" // Проверка файлов клиента
mp_c4timer "45" // Время до взрыва бомбы
mp_fadetoblack "0" // Черный экран после смерти
mp_flashlight "0" // Фонарик в игре
mp_forcechasecam "1" // Режим наблюдения от лица игроков своей команды
mp_forcecamera "1" // Режим наблюдения от лица игроков своей команды
mp_footsteps "1" // Звук шагов
mp_freezetime "0" // Заморозка в начале раунда (секунды)
mp_friendlyfire "0" // Огонь по своим
mp_hostagepenalty "2" // Кол-во заложников, которых можно убить, прежде чем игрока кикнет с сервера
mp_limitteams "0" // Число игроков, на которое одна команда может превышать другую (0 - отключено)
mp_maxrounds "0" // Ограничение по раундам на карту (0 - неограничено)
mp_roundtime "1.75" // Длительность раунда (минуты)
mp_tkpunish "0" // Убивать на следующий раунд за убийство своего
mp_startmoney "1000" // Кол-во денег в начале карты
// sv_
sv_aim "0" // Автоматическое прицеливание на снайперках
sv_airaccelerate "10" // Ускорение в полете
sv_airmove "1" // Движение в полете
sv_allowupload "0" // Разрешить клиенту закачивать файлы на сервер
sv_cheats "0" // Разрешить использование читов (noclip, god, notarget, give)
sv_gravity "800" // Гравитация
sv_maxspeed "320" // Максимальная скорость
sv_proxies "0" // Возможность присутствия на сервере проксей
sv_voiceenable "1" // Микрофон в игре
sv_alltalk "1" // Слышать друг друга независимо от команды
sv_voicequality "5" // Качество передачи голоса в микрофоне
sv_voicecodec "voice_speex" // Кодек для общения через микрофон
sv_unlag "1" // Разрешает/запрещает действие команд cl_lc, cl_lb, cl_lw на компьютере клиента
sv_unlagpush "0.05" // Лагокомпенсация на уровне сервера
sv_maxunlag "0.1" // Максимальная лагокомпенсация, в секунду
sv_spectatormaxspeed "500" // Уровень максимальной скорости перемещения для наблюдателей
sv_timeout "30" // Время, по истечении которого игрок отключается от сервера, если от него не было получено необходимого отклика (секунды)
// Rate
fps_max "1000"
sv_maxrate "25000" // Максимальное кол-во байт в секунду, которое может быть передано сервером
sv_minrate "3000" // Минимальное кол-во байт в секунду, которое может быть передано сервером
sv_minupdaterate "20" // Минимальное кол-во обновлений пакетов, которое разрешено на сервере
sv_maxupdaterate "101" // Максимальное кол-во обновлений пакетов, которое разрешено на сервере
// RCON
sv_rcon_banpenalty "86400" // Кол-во минут, на которое клиент будет заблокирован при использовании неверного RCON пароля
sv_rcon_maxfailures "2" // Максимальное кол-во неверных попыток использования RCON пароля
sv_rcon_minfailures "2" // Допустимое кол-во неверных попыток использования RCON пароля
sv_rcon_minfailuretime "86400" // Кол-во времени (в секундах), за которое клиент не должен совершать кол-во неверных попыток использования RCON пароля
// FastDL
sv_allowdownload "1" // Разрешить клиенту скачивать файлы с сервера
sv_downloadurl "" // Ссылка для загрузки ресурсов
// Other
allow_spectators "1" // Присутствие в игре спектаторов
decalfrequency "60" // Через сколько секунд игрок снова сможет нарисовать свое лого
pausable "0" // Возможность использования паузы во время игры
amx_language ru
amx_setlang ru
server_language ru
// Log
log "off" // Логи (off/on)
sv_logbans "0" // Запись в логи бан-событий
sv_logecho "1" // Показывать информацию из логов сервера в консоль сервера
sv_logfile "1" // Запись логов сервера в файл
sv_log_onefile "1" // Единый файл для логов
mp_logmessages "0" // Возможность записывать сообщения
mp_logdetail "0" // Детализированость логов (0 - Отключение записи; 1 - Запись атак противника; 2 - Запись TeamAtack; 3 - Запись всех событий)
// mp_
mp_autokick "0" // Автоматическое запрещение тим-киллеров и кик не играющих клиентов
mp_autocrosshair "0" // Автоприцеливание
mp_consistency "1" // Проверка файлов клиента
mp_c4timer "45" // Время до взрыва бомбы
mp_fadetoblack "0" // Черный экран после смерти
mp_flashlight "0" // Фонарик в игре
mp_forcechasecam "1" // Режим наблюдения от лица игроков своей команды
mp_forcecamera "1" // Режим наблюдения от лица игроков своей команды
mp_footsteps "1" // Звук шагов
mp_freezetime "0" // Заморозка в начале раунда (секунды)
mp_friendlyfire "0" // Огонь по своим
mp_hostagepenalty "2" // Кол-во заложников, которых можно убить, прежде чем игрока кикнет с сервера
mp_limitteams "0" // Число игроков, на которое одна команда может превышать другую (0 - отключено)
mp_maxrounds "0" // Ограничение по раундам на карту (0 - неограничено)
mp_roundtime "1.75" // Длительность раунда (минуты)
mp_tkpunish "0" // Убивать на следующий раунд за убийство своего
mp_startmoney "1000" // Кол-во денег в начале карты
// sv_
sv_aim "0" // Автоматическое прицеливание на снайперках
sv_airaccelerate "10" // Ускорение в полете
sv_airmove "1" // Движение в полете
sv_allowupload "0" // Разрешить клиенту закачивать файлы на сервер
sv_cheats "0" // Разрешить использование читов (noclip, god, notarget, give)
sv_gravity "800" // Гравитация
sv_maxspeed "320" // Максимальная скорость
sv_proxies "0" // Возможность присутствия на сервере проксей
sv_voiceenable "1" // Микрофон в игре
sv_alltalk "1" // Слышать друг друга независимо от команды
sv_voicequality "5" // Качество передачи голоса в микрофоне
sv_voicecodec "voice_speex" // Кодек для общения через микрофон
sv_unlag "1" // Разрешает/запрещает действие команд cl_lc, cl_lb, cl_lw на компьютере клиента
sv_unlagpush "0.05" // Лагокомпенсация на уровне сервера
sv_maxunlag "0.1" // Максимальная лагокомпенсация, в секунду
sv_spectatormaxspeed "500" // Уровень максимальной скорости перемещения для наблюдателей
sv_timeout "30" // Время, по истечении которого игрок отключается от сервера, если от него не было получено необходимого отклика (секунды)
// Rate
fps_max "1000"
sv_maxrate "25000" // Максимальное кол-во байт в секунду, которое может быть передано сервером
sv_minrate "3000" // Минимальное кол-во байт в секунду, которое может быть передано сервером
sv_minupdaterate "20" // Минимальное кол-во обновлений пакетов, которое разрешено на сервере
sv_maxupdaterate "101" // Максимальное кол-во обновлений пакетов, которое разрешено на сервере
// RCON
sv_rcon_banpenalty "86400" // Кол-во минут, на которое клиент будет заблокирован при использовании неверного RCON пароля
sv_rcon_maxfailures "2" // Максимальное кол-во неверных попыток использования RCON пароля
sv_rcon_minfailures "2" // Допустимое кол-во неверных попыток использования RCON пароля
sv_rcon_minfailuretime "86400" // Кол-во времени (в секундах), за которое клиент не должен совершать кол-во неверных попыток использования RCON пароля
// FastDL
sv_allowdownload "1" // Разрешить клиенту скачивать файлы с сервера
sv_downloadurl "" // Ссылка для загрузки ресурсов
// Other
allow_spectators "1" // Присутствие в игре спектаторов
decalfrequency "60" // Через сколько секунд игрок снова сможет нарисовать свое лого
pausable "0" // Возможность использования паузы во время игры
amx_language ru
amx_setlang ru
server_language ru
// Log
log "off" // Логи (off/on)
sv_logbans "0" // Запись в логи бан-событий
sv_logecho "1" // Показывать информацию из логов сервера в консоль сервера
sv_logfile "1" // Запись логов сервера в файл
sv_log_onefile "1" // Единый файл для логов
mp_logmessages "0" // Возможность записывать сообщения
mp_logdetail "0" // Детализированость логов (0 - Отключение записи; 1 - Запись атак противника; 2 - Запись TeamAtack; 3 - Запись всех событий)
Процессор: | 2x Intel Xeon E5-2680v4 или 2x Intel Xeon E5-2650v4 |
vCPU(VCores) | 2x2.9Ghz |
Память | 2GB DDR4 ECC Reg 2400Mhz |
Трафик: | 1Gbps Premium (200Mbps guaranteed) |
echo Executing ReGameDLL Configuration File
// The style of gameplay where there aren't any teams (FFA mode)
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 0
mp_freeforall 0
// Auto balancing of teams
// 0 - disabled
// 1 - on after next round (default behaviour)
// 2 - on next round
//
// Default value: "1"
mp_autoteambalance 1
// Designate the desired amount of buy time for each round. (in minutes)
// -1 - means no time limit
// 0 - disable buy
//
// Default value: "1.5"
mp_buytime 0.25
// The maximum allowable amount of money in the game
// NOTE: Allowable money limit is 999999
//
// Default value: "16000"
mp_maxmoney 16000
// Disable round end by game scenario
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled (never end round)
//
// Flags for fine grained control (choose as many as needed)
// a - block round time round end check, contain "h", "i", "j", "k" flags
// b - block needed players round end check
// c - block VIP assassination/success round end check
// d - block prison escape round end check
// e - block bomb round end check
// f - block team extermination round end check
// g - block hostage rescue round end check
// h - block VIP assassination/success round time end check
// i - block prison escape round time end check
// j - block bomb round time end check
// k - block hostage rescue round time end check
//
// Example setting: "ae" - blocks round time and bomb round end checks
// Default value: "0"
mp_round_infinite 0
// The round by expired time will be over, if on a map it does not have the scenario of the game.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_roundover 0
// Number of seconds to delay before restarting a round after a win.
//
// Default value: "5"
mp_round_restart_delay 5
// Disable grenade damage through walls
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_hegrenade_penetration 0
// Drop a grenade after player death
// 0 - disabled
// 1 - drop one the grenade
// 2 - drop an everyone grenades
//
// Default value: "0"
mp_nadedrops 0
// Player cannot respawn until next round
// if more than N seconds has elapsed since the beginning round
//
// Default value: "20"
mp_roundrespawn_time 20
// Automatically reload each weapon on player spawn
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_auto_reload_weapons 0
// Refill amount of backpack ammo up to the max
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - refill backpack ammo on player spawn
// 2 - refill backpack ammo on player spawn and on the purchase of the item
//
// Default value: "0"
mp_refill_bpammo_weapons 0
// Sets the mode infinite ammo for weapons
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - weapon clip infinite
// 2 - weapon bpammo infinite (This means for reloading)
//
// Default value: "0"
mp_infinite_ammo 0
// Enable infinite grenades
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - grenades infinite
//
// Default value: "0"
mp_infinite_grenades 0
// Automatically joins the team
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar humans_join_team any/SPEC/CT/T)
//
// Default value: "0"
mp_auto_join_team 0
// Maximum number of allowed teamkills before autokick.
// Used when enabled mp_autokick.
// 0 - disabled
//
// Default value: "3"
mp_max_teamkills 3
// If set to something other than 0,
// when anybody’s scored reaches mp_fraglimit the server changes map.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_fraglimit 0
// Period between map rotations.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_timelimit 20
// Players will automatically respawn when killed.
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to respawn
//
// Default value: "0"
mp_forcerespawn 0
// The hostages can take damage.
// 0 - disabled
// 1 - from any team (default behaviour)
// 2 - only from CT
// 3 - only from T
//
// Default value: "1"
mp_hostage_hurtable 1
// Show radio icon.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behavior)
//
// Default value: "1"
mp_show_radioicon 1
// Show scenario icon in HUD such as count of alive hostages or ticking bomb.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_show_scenarioicon 0
// Play "Bomb has been defused" sound instead of "Counter-Terrorists win" when bomb was defused
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_old_bomb_defused_sound 1
// Sets the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch 0
// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
// match - the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"
// Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
//
// Default value: "0"
bot_join_delay 0
// Prevents bots on your server from moving.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
bot_freeze 0
// Debug cvar shows triggers.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
showtriggers 0
// When players can hear each other.
// Further explanation: s1lentq/ReGameDLL_CS
// 0 - dead don't hear alive
// 1 - no restrictions
// 2 - teammates hear each other
// 3 - same as 2, but spectators hear everybody
// 4 - alive hear alive, dead hear dead and alive.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 1
// Time to remove item that have been dropped from the players. (in seconds)
//
// Default value: "300"
mp_item_staytime 300
// Legacy func_bomb_target touch. New one is more strict.
// 0 - New behavior
// 1 - Legacy behavior
//
// Default value: "1"
mp_legacy_bombtarget_touch 1
// Specifies the players defense time after respawn. (in seconds).
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to remove protection
//
// Default value: "0"
mp_respawn_immunitytime "0"
// Enable effects on player spawn protection
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar mp_respawn_immunitytime)
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_effects 1
// Force unset spawn protection if the player doing any action.
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_force_unset 1
// Kill the player in filled spawn before spawning some one else (Prevents players stucking in each other).
// Only disable this if you have semiclip or other plugins that prevents stucking
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_kill_filled_spawn 1
// Allow use of point_servercommand entities in map.
// NOTE: Potentially dangerous for untrusted maps.
// 0 - disallow
// 1 - allow
//
// Default value: "0"
mp_allow_point_servercommand 0
// Show 'HP' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0 - don't send any update for 'HP' field to any clients
// 1 - show only Terrorist 'HP' field to all clients
// 2 - show only CT 'HP' field to all clients
// 3 - show 'HP' field to teammates
// 4 - show 'HP' field to all clients
// 5 - show 'HP' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showhealth 3
// Show 'Money' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0 - don't send any update for 'Money' field to any clients
// 1 - show only Terrorist 'Money' field to all clients
// 2 - show only CT 'Money' field to all clients
// 3 - show 'Money' field to teammates
// 4 - show 'Money' field to all clients
// 5 - show 'Money' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showmoney 3
// Show 'D. Kit' field into a scoreboard for teammates
// NOTE: If you don't want to show defuse kit field for dead enemies
// then disable this CVar or configure mp_forcecamera
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_scoreboard_showdefkit 1
// How much to reduce damage done to teammates when shot.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_bullets "0.35"
// How much to reduce damage done to teammates by a thrown grenade.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.25"
ff_damage_reduction_grenade "0.25"
// How much to damage a player does to himself with his own grenade
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "1.0"
ff_damage_reduction_grenade_self "1.0"
// How much to reduce damage done to teammates by things other than bullets and grenades.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_other "0.35"
// Player that have never moved sience they last move
// will drop the bomb after this amount of time. (in seconds).
// 0 - disabled
// >5.0 - delay to drop
//
// Default value: "0"
mp_afk_bomb_drop_time "0"
// Delay between player Radio messages. (in seconds).
// 0 - disable delay
//
// Default value: "1.5"
mp_radio_timeout "1.5"
// Maximum Radio messages count for player per round.
// 0 - disable radio messages
//
// Default value: "60"
mp_radio_maxinround 60
// When set, players can buy anywhere, not only in buyzones.
// 0 - disabled
// 1 - both teams
// 2 - only Terrorists team
// 3 - only CT team
//
// Default value: "0"
mp_buy_anywhere 0
// Don't unduck if ducking isn't finished yet.
// NOTE: This also prevents double duck.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_unduck_method 0
// Whether this map should spawn a C4 bomb for a player or not.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_give_player_c4 1
// When set, map weapons (located on the floor) will be shown.
// NOTE: Effect will work after round restart.
// 0 - hide all map weapons
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_weapons_allow_map_placed 1
// Observer's screen will fade to black on kill event or permanent.
// 0 - No fade
// 1 - Fade to black and won't be able to watch anybody
// 2 - fade to black only on kill moment.
//
// Default value: "0"
mp_fadetoblack 0
// Damage from falling.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_falldamage 1
// The default grenades that the Ts will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_t_default_grenades ""
// Whether Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_t_give_player_knife 1
// The default primary (rifle) weapon that the Ts will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_t_default_weapons_primary ""
// The default secondary (pistol) weapon that the Ts will spawn with.
//
// Default value: "glock18"
mp_t_default_weapons_secondary "glock18"
// The default grenades that the CTs will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_grenades ""
// Whether Counter-Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_ct_give_player_knife 1
// The default primary (rifle) weapon that the CTs will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_weapons_primary ""
// The default secondary (pistol) weapon that the CTs will spawn with.
//
// Default value: "usp"
mp_ct_default_weapons_secondary "usp"
// The style of gameplay where there aren't any teams (FFA mode)
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 0
mp_freeforall 0
// Auto balancing of teams
// 0 - disabled
// 1 - on after next round (default behaviour)
// 2 - on next round
//
// Default value: "1"
mp_autoteambalance 1
// Designate the desired amount of buy time for each round. (in minutes)
// -1 - means no time limit
// 0 - disable buy
//
// Default value: "1.5"
mp_buytime 0.25
// The maximum allowable amount of money in the game
// NOTE: Allowable money limit is 999999
//
// Default value: "16000"
mp_maxmoney 16000
// Disable round end by game scenario
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled (never end round)
//
// Flags for fine grained control (choose as many as needed)
// a - block round time round end check, contain "h", "i", "j", "k" flags
// b - block needed players round end check
// c - block VIP assassination/success round end check
// d - block prison escape round end check
// e - block bomb round end check
// f - block team extermination round end check
// g - block hostage rescue round end check
// h - block VIP assassination/success round time end check
// i - block prison escape round time end check
// j - block bomb round time end check
// k - block hostage rescue round time end check
//
// Example setting: "ae" - blocks round time and bomb round end checks
// Default value: "0"
mp_round_infinite 0
// The round by expired time will be over, if on a map it does not have the scenario of the game.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_roundover 0
// Number of seconds to delay before restarting a round after a win.
//
// Default value: "5"
mp_round_restart_delay 5
// Disable grenade damage through walls
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_hegrenade_penetration 0
// Drop a grenade after player death
// 0 - disabled
// 1 - drop one the grenade
// 2 - drop an everyone grenades
//
// Default value: "0"
mp_nadedrops 0
// Player cannot respawn until next round
// if more than N seconds has elapsed since the beginning round
//
// Default value: "20"
mp_roundrespawn_time 20
// Automatically reload each weapon on player spawn
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_auto_reload_weapons 0
// Refill amount of backpack ammo up to the max
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - refill backpack ammo on player spawn
// 2 - refill backpack ammo on player spawn and on the purchase of the item
//
// Default value: "0"
mp_refill_bpammo_weapons 0
// Sets the mode infinite ammo for weapons
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - weapon clip infinite
// 2 - weapon bpammo infinite (This means for reloading)
//
// Default value: "0"
mp_infinite_ammo 0
// Enable infinite grenades
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - grenades infinite
//
// Default value: "0"
mp_infinite_grenades 0
// Automatically joins the team
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar humans_join_team any/SPEC/CT/T)
//
// Default value: "0"
mp_auto_join_team 0
// Maximum number of allowed teamkills before autokick.
// Used when enabled mp_autokick.
// 0 - disabled
//
// Default value: "3"
mp_max_teamkills 3
// If set to something other than 0,
// when anybody’s scored reaches mp_fraglimit the server changes map.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_fraglimit 0
// Period between map rotations.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_timelimit 20
// Players will automatically respawn when killed.
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to respawn
//
// Default value: "0"
mp_forcerespawn 0
// The hostages can take damage.
// 0 - disabled
// 1 - from any team (default behaviour)
// 2 - only from CT
// 3 - only from T
//
// Default value: "1"
mp_hostage_hurtable 1
// Show radio icon.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behavior)
//
// Default value: "1"
mp_show_radioicon 1
// Show scenario icon in HUD such as count of alive hostages or ticking bomb.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_show_scenarioicon 0
// Play "Bomb has been defused" sound instead of "Counter-Terrorists win" when bomb was defused
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_old_bomb_defused_sound 1
// Sets the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch 0
// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
// match - the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"
// Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
//
// Default value: "0"
bot_join_delay 0
// Prevents bots on your server from moving.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
bot_freeze 0
// Debug cvar shows triggers.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
showtriggers 0
// When players can hear each other.
// Further explanation: s1lentq/ReGameDLL_CS
// 0 - dead don't hear alive
// 1 - no restrictions
// 2 - teammates hear each other
// 3 - same as 2, but spectators hear everybody
// 4 - alive hear alive, dead hear dead and alive.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 1
// Time to remove item that have been dropped from the players. (in seconds)
//
// Default value: "300"
mp_item_staytime 300
// Legacy func_bomb_target touch. New one is more strict.
// 0 - New behavior
// 1 - Legacy behavior
//
// Default value: "1"
mp_legacy_bombtarget_touch 1
// Specifies the players defense time after respawn. (in seconds).
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to remove protection
//
// Default value: "0"
mp_respawn_immunitytime "0"
// Enable effects on player spawn protection
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar mp_respawn_immunitytime)
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_effects 1
// Force unset spawn protection if the player doing any action.
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_force_unset 1
// Kill the player in filled spawn before spawning some one else (Prevents players stucking in each other).
// Only disable this if you have semiclip or other plugins that prevents stucking
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_kill_filled_spawn 1
// Allow use of point_servercommand entities in map.
// NOTE: Potentially dangerous for untrusted maps.
// 0 - disallow
// 1 - allow
//
// Default value: "0"
mp_allow_point_servercommand 0
// Show 'HP' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0 - don't send any update for 'HP' field to any clients
// 1 - show only Terrorist 'HP' field to all clients
// 2 - show only CT 'HP' field to all clients
// 3 - show 'HP' field to teammates
// 4 - show 'HP' field to all clients
// 5 - show 'HP' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showhealth 3
// Show 'Money' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0 - don't send any update for 'Money' field to any clients
// 1 - show only Terrorist 'Money' field to all clients
// 2 - show only CT 'Money' field to all clients
// 3 - show 'Money' field to teammates
// 4 - show 'Money' field to all clients
// 5 - show 'Money' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showmoney 3
// Show 'D. Kit' field into a scoreboard for teammates
// NOTE: If you don't want to show defuse kit field for dead enemies
// then disable this CVar or configure mp_forcecamera
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_scoreboard_showdefkit 1
// How much to reduce damage done to teammates when shot.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_bullets "0.35"
// How much to reduce damage done to teammates by a thrown grenade.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.25"
ff_damage_reduction_grenade "0.25"
// How much to damage a player does to himself with his own grenade
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "1.0"
ff_damage_reduction_grenade_self "1.0"
// How much to reduce damage done to teammates by things other than bullets and grenades.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_other "0.35"
// Player that have never moved sience they last move
// will drop the bomb after this amount of time. (in seconds).
// 0 - disabled
// >5.0 - delay to drop
//
// Default value: "0"
mp_afk_bomb_drop_time "0"
// Delay between player Radio messages. (in seconds).
// 0 - disable delay
//
// Default value: "1.5"
mp_radio_timeout "1.5"
// Maximum Radio messages count for player per round.
// 0 - disable radio messages
//
// Default value: "60"
mp_radio_maxinround 60
// When set, players can buy anywhere, not only in buyzones.
// 0 - disabled
// 1 - both teams
// 2 - only Terrorists team
// 3 - only CT team
//
// Default value: "0"
mp_buy_anywhere 0
// Don't unduck if ducking isn't finished yet.
// NOTE: This also prevents double duck.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_unduck_method 0
// Whether this map should spawn a C4 bomb for a player or not.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_give_player_c4 1
// When set, map weapons (located on the floor) will be shown.
// NOTE: Effect will work after round restart.
// 0 - hide all map weapons
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_weapons_allow_map_placed 1
// Observer's screen will fade to black on kill event or permanent.
// 0 - No fade
// 1 - Fade to black and won't be able to watch anybody
// 2 - fade to black only on kill moment.
//
// Default value: "0"
mp_fadetoblack 0
// Damage from falling.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_falldamage 1
// The default grenades that the Ts will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_t_default_grenades ""
// Whether Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_t_give_player_knife 1
// The default primary (rifle) weapon that the Ts will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_t_default_weapons_primary ""
// The default secondary (pistol) weapon that the Ts will spawn with.
//
// Default value: "glock18"
mp_t_default_weapons_secondary "glock18"
// The default grenades that the CTs will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_grenades ""
// Whether Counter-Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_ct_give_player_knife 1
// The default primary (rifle) weapon that the CTs will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_weapons_primary ""
// The default secondary (pistol) weapon that the CTs will spawn with.
//
// Default value: "usp"
mp_ct_default_weapons_secondary "usp"
Игроки жалуются на лаги и скачет пинг, подскажите что может грузить или что в cfg не так!?
Последнее редактирование: